MLT

Fundamenty zalane. Trwają ciężkie prace.

Zapraszamy wkrótce

REJESTRACJA

Zarejestruj się i wejdź bezpłatnie na Targi Obróbki Drewna LUBDREW!

W celu rejestracji należy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny.





Do rejestracji uprawnione są osoby zawodowo związane z branżą drzewną, w szczególności właściciele i pracownicy: tartaków, składów drewna, zakładów obróbki drewna, zakładów stolarskich, zakładów piechociarskich, zakładów meblarskich, zakładów usług leśnych. 

Godziny otwarcia targów dla zwiedzających:

piątek (22 marca)  godz. 12.00 - 18.00
sobota (23 marca) godz. 10.00 - 18.00
niedziela (24 marca) godz. 10.00 - 17.00

Punkt obsługi zwiedzających Targów LUBDREW znajduje się w holu Hali C. Przy wejściu na Targi należy obligatoryjnie okazać wydrukowane potwierdzenie rejestracji lub uzupełnione zaproszenie. Punkt obsługi zwiedzających czynny piątek-niedziela (22-24 marca 2019)



Osoby niezarejestrowane wchodzą na Targi zgodnie z zasadami wstępu na Targi Budowlane LUBDOM: 

piątek (22 marca)WSTĘP BEZPŁATNY!
sobota, niedziela (23-24 marca) - ceny biletów wstępu

Bilet normalny - 10 zł

Bilet ulgowy - 6 zł (przysługuje dzieciom i młodzieży od 7 do 18 lat, studentom oraz emerytom i rencistom na podstawie okazania ważnej legitymacji)

Bilety będą dostępne podczas wydarzenia.

Dzieci poniżej 7 roku życia - wstęp bezpłatny


Zasady wstępu dla osób niepełnosprawnych

Osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności – wstęp bezpłatny (na podstawie ważnej legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności)Osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności – wstęp bezpłatny (na podstawie ważnej legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności)

Opiekun osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności – bilet ulgowy


Zapraszamy do rejestracji na szkolenie Jerzego Osiki. Do udziału w szkoleniu uprawnione są osoby odwiedzające Targi Obróbki Drewna LUBDREW i Targi Budowlane LUBDOM. Wstęp bezpłatny. Konieczna jest wcześniejsza rejestracja na wydarzenie za pomocą poniższego formularza: